Ik loop vandaag 18 jaar rond op deze aarde

tumblr_nolpevsbfg1tcoe83o1_1280

It’s my birthday!
En nog een hele speciale ook, het is namelijk mijn 18e verjaardag!

Ik ga er nog een hele fijne dag van maken maar ik wilde jullie toch even snel een kleine update geven.
Ik ben de laatste week namelijk een beetje afwezig geweest omdat ik het erg druk had. Er is erg veel gebeurt de afgelopen week, maar het zijn eigenlijk allemaal goede dingen!
Goede dingen waar ik ook graag over wil schrijven, maar dit is het even voor vandaag.
Morgen of overmorgen kunnen jullie weer een echte post verwachten!

tumblr_static_tumblr_m5z85mrqbx1rz2r0to1_500

Liefs,
Bodi

8 thoughts on “Ik loop vandaag 18 jaar rond op deze aarde

Geef een reactie

